Subaru лідер японського автопрому
Subaru – виробник з Країни сонця, що виробляє автомобілі, літаки та обладнання для промислових цілей. Головний офіс розташований у Токіо. Заснована в 1956 році Fuji як одна з філій. Subaru спочатку збирала мопеди Rabbit, але через пару років вирішила спробувати сили в автопромі, сконструювавши культовий Minicar 360. Перші продажі були мізерними, але через пару років картина повністю змінилася, а завод набув рангу провідного в країні.
Перші кроки
У 60-х Subaru 360 неодноразово вдосконалювали, довівши потужність до 18 л.с, при цьому наростивши «максимум» до 90 км/год. У 64-му світло побачив DeLuxe варіант на 20 к.с., а в 69-му з конвеєра зійшов приймач 360 R-2 з двигуном на 25 коней. Спортивний варіант був ще потужнішим (36 л.с. при швидкості 120 км/год). Якість також зростала. До середини 70-х збірка авто була організована краще, ніж в Америці і наблизилася до німецьких стандартів.
Першою «Субаровською» розробкою став автомобіль FE, що з'явився в 68. Тоді Subaru увійшла до лав Nissan, хоч та залишилася самостійною. Складальні лінії почали відкриватися у Японії, а й Тайланді, і навіть Нової Зеландії. На початку 70-х на зміну R-2 прийшов Rex. Його особливістю стало водяне охолодження. Авто також неодноразово покращувалося. Остання версія з повним приводом з'явилася 1983 року.
Legacy – перші успіхи
Знаковий Legacy продемонстрували в 1987. Він був повнопривідним, оскільки інженери відмовилися від ідеї заднього моста, що відключається. Через два роки в Токіо анонсували SVX - автомобіль класу GT. Його оснастили 6-циліндровою установкою на 250 л. при об'ємі 3,3 літри. Максимальна швидкість упиралася в 230 км/год.
Impreza талісман компанії
Impreza була продемонстрована в 1992 році. Цей автомобіль – талісман Subaru і досі. Найтитулованіший ралійний болід на даний час. Загалом корпорація створює понад півмільйона машин на рік.
Далі подальші успіхи
Надалі компанія тільки розвивала успіх, в 1997 з'явилася новинка Subaru Forester. Ця модель поєднала в собі риси спортивного та пасажирського автомобіля, в той же час зберіг високу прохідність на пересіченій місцевості та поганих дорогах. У 2005 році з'явилася Subaru B9 Tribeca нове покоління позашляховиків, що поєднують у собі властивості мінівена.
Сподіваємося і надалі ця японська компанія і надалі радуватиме нас своїми успіхами в галузі автомобілебудування.