Огляд автомобіля Subaru Outback
Subaru не дає великого вибору: є 2,0-літровий дизельний двигун, або 2,5-літровий бензин. Останній з автоматичною коробкою, перший - з тією ж коробкою, що встановлена в CVT - механічна, з шістьма ступенями. Існує тільки один рівень обробки салону, так званий SE Premium.
Дизельна версія досить сильна на низьких оборотах, без будь-яких стрибків, коли турбонагнітач починає працювати. Бензиновий двигун виявився набагато слабшим. Жоден із двигунів не є особливо економічним, у той час як відносно високі викиди CO2 перешкоджатимуть покупцям автомобілів.
Однак кермо Outback досить легке і приємне. Система з повним приводом забезпечує чудову тягу. Кожен автомобіль поставляється з сидінням водія, що електрично регулюється.
Видимість досить хороша, завдяки широким вікнам, панель приладів логічно вибудована і дозволяє легко контролювати основні елементи управління.
Проте, стандартна 7,3-дюймова сенсорна система Starlink залишає Бажати кращого, її маленькі значки на екрані незручні у використанні, тоді як сам екран сильно відбиває яскраве сонячне світло. Інтер'єр позашляховика зроблений з недорогих матеріалів, що не можна навіть за стандартами дешевших конкурентів, таких як Skoda Octavia Scout, не кажучи вже про Audi A6 або Volvo V90.
На жаль, задні сидіння Outback не пересуваються і не нахиляються для додаткової гнучкості, а передні сидіння отримують електричне регулювання тільки висоти, і не переміщаються на всі боки.
Багажник Outback великий, приблизно такого ж розміру, як і у конкурентів, таких як Volvo Cross Country та Audi Allroad. Subaru поставляються тільки з однією обробкою та довгим стандартним списком обладнання.
Оздоблення SE Premium забезпечує sat-навігацію, клімат контроль, світлодіодні фари, камеру заднього виду, підігрів сидінь, автоматичні склоочисники, люк на даху, шкіряну оббивку, задні двері з електроприводом, дистанційний ключ та запуск двигуна. Існує не так багато додаткових опцій, але соромно, що цифрове радіо недоступне взагалі.
Outback досягла максимуму п'яти зірок у краш-тестах Euro NCAP, тоді як шість подушок безпеки та система контролю стійкості є стандартними. Моделі з редуктором CVT отримують автоматичне екстрене гальмування Eyesight, а також адаптивний круїз-контроль.